2 βασικοί παράγοντες για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας

Είτε μικρό είτε μεγάλο είναι ένα κατάλυμα, δύο είναι οι βασικές συνιστώσες που καθορίζουν την επιτυχημένη πορεία του

1. Σωστή Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων

Λαμβάνοντας υπόψη ότι, το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων αναζητούν δωμάτιο και κάνουν κράτηση μέσω διαδικτύου (ποσοστό που στους νέους αγγίζει το 80%), είναι δεδομένο ότι για να βρίσκεται ένα ξενοδοχείο στο παιχνίδι θα πρέπει να είναι καταχωρημένο σε δημοφιλής πλαρφόρμες κρατήσεων ή αλλιώς κανάλια διανομής (όπως Booking.com, Expedia.com κ.α.) και βεβαίως να διαθέτει δικό του online σύστημα κράτησης στην ιστοσελίδα του.

Για τα μικρά καταλύματα η διαχείριση των κρατήσεων και των συστημάτων αυτών μπορεί να είναι δυνατή ως ένα βαθμό και συνήθως περιορίζεται στην αποφυγή overbooking (διπλο-κράτησης) και απλή ενημέρωση διαθεσιμότητας – τιμής. Ενώ για τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα και δύσκολα.

Σημαντικό για κάθε κατάλυμα, ανεξαρτήτου δυναμικής, είναι να μπορεί να αντιλαμβάνεται την σχέση ποιότητας υπηρεσιών που παρέχει και τιμής που πουλάει σε συνάθροιση με τον ανταγωνισμό, την περιοχή και τις ειδικές καταστάσεις που υπάρχουν, να ανιχνεύει και να εντοπίζει τις ευκαιρίες και εξελίξεις που προκύπτουν, για να μπορεί να πουλάει σωστά, την σωστή στιγμή, στην σωστή αγορά.

Το κλειδί

  • Βασική προϋπόθεση για να επιτύχουμε είναι ο έγκαιρος προγραμματισμός και η σωστή στρατηγική πωλήσεων που θα ακολουθήσει.

  • Βασικό μειονέκτημα συνήθως είναι η έλλειψη χρόνου ή εμπειρίας που διαθέτει ένας ξενοδόχος.

2. Προώθηση Φήμης Καταλύματος (Marketing)

1o βήμα

Δημιουργία Επαγγελματικής Iστοσελίδας

Δημιουργία νέας δυναμικής ιστοσελίδας που να παίζει σε όλες τις συσκευές (desktop, κινητά, tablet), με επαγγελματικές φωτογραφίες που να ελκύουν αμέσως τον επισκέπτη και να τον κάνουν να ονειρεύεται την διαμονή του εκεί. Η δομή της, επίσης, θα πρέπει να είναι λειτουργική και φιλική προς τον χρήστη, ώστε να βρίσκει εύκολα, γρήγορα και χωρίς κόπο όλες τις πληροφορίες που αναζητά.

TIP: Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι, έχετε μόλις λίγα δευτερόλεπτα από την στιγμή που κάποιος επισκεφτεί την σελίδα σας, να αποφασίσει εάν θα φύγει ή θα μείνει για να σας επιλέξει! Οπότε είναι σημαντικό να επιλέξετε τους σωστούς επαγγελματίες για να αναλάβουν την ανάπτυξη της διαδικτυακής σας εικόνας

2ο βήμα

Ενσωμάτωση Online Μηχανής Κράτησης

Η ενσωμάτωση online συστήματος κράτησης στην ιστοσελίδα είναι άκρως απαραίτητη και ίσως ο σημαντικότερος λόγος ύπαρξης της ίδιας της ιστοσελίδας για ένα ξενοδοχείο. Γιατί οποιαδήποτε επένδυση κάνει ένα κατάλυμα έχει ως στόχο την κράτηση. Θα πρέπει, λοιπόν, να δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη απ’ όπου κι αν βρίσκεται, τη στιγμή που το επιθυμεί, να κάνει απευθείας κράτηση.

TIP: Eίναι σημαντικό να επιλέξουμε ένα γρήγορο και λειτουργικό σύστημα κράτησης που να μην δυσχεραίνει για κανέναν λόγο το επισκέπτη την στιγμή που βρίσκεται εν θερμώ να κάνει την κράτηση. Επειδή όμως είναι και ένα χρήσιμο εργαλείο για τον ίδιο τον ξενοδόχο με πολλές δυνατότητες, όπως να βλέπει το ημερολόγιό του (check-in, check-out), τα στατιστικά του κ.α., θα πρέπει να προσέξετε ποιο σύστημα κράτησης θα επιλέξετε από αυτά που υπάρχουν στην αγορά.

3ο βήμα

Προώθηση & Προβολή (Digital Marketing)

Φτιάξαμε την ιδανική ιστοσελίδα που αναδεικνύει και αντιπροσωπεύει σωστά το κατάλυμά μας, ενσωματώσαμε μία πολύ καλή μηχανή κράτησης για τους επισκέπτες της. 

Και τώρα τι?

Θα πρέπει να γνωρίσουμε ή να υπενθυμίσουμε στον κόσμο ότι υπάρχει η ιστοσελίδα μας για να μπορέσουν να μας βρουν και να μας κάνουν κράτηση:

  • Προώθηση και Προβολή της σελίδας μας στην Google ή αντίστοιχων μηχανών αναζήτησης, ώστε να εμφανιζόμαστε όταν κάποιος ψάχνει κατάλυμα με βάσει την περιοχή μας, παροχές που μπορεί να προσφέρουμε, κ.α.
  • Προώθηση και Προβολή στα Social Media (Facebook, Twiter, Instagram κα). Είναι μία από τις πιο δημοφηλείς επιλογές για να προβάλουμε το κατάλυμά μας χωρίς ιδιαίτερο οικονομικό κόστος
  • Καταχώρηση & Προβολή σε κανάλια πωλήσεων (booking.com, airbnb κα). Το ποσοστό προμήθειας που θα δώσουμε μετράει για την κατάταξή μας αλλά δεν ξεχνάμε ότι κύριος στόχος είναι να προβληθούμε και ένα μέρος του κοινού αυτού να οδηγηθεί στην σελίδα μας για να βρουν την καλύτερη τιμή!
  • Προώθηση & Προβολή σε τουριστικά online portal. Προβάλετε το κατάλυμά σας όσο περισσότερο μπορείτε σε δημοφιλείς ιστούς με μεγάλη επισκεψιμότητα και δηλώστε την παρουσία σας.

TIP: Ο κανόνας “Σε όσα περισσότερα, τόσο το καλύτερο” είναι μία όχι λάθος τακτική, αλλά και η παροιμία “Με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια” είναι καλύτερη και πιο εύστοχη τακτική. Γιαυτό φιλτράρετε πάντα που προβάλετε το κατάλυμά σας και απευθυνθείτε σε επαγγελματίες, αν χρειάζεται, για να το κάνετε σωστά.

Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει περαιτέρω διευκρινίσεις και εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού σας καταλύματος.

Copyright © 2020 by Stay Online, Greece. All rights reserved.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.