5 τρόποι να κερδίσετε τη φετινή σεζόν για το ξενοδοχείο σας

Διεκδικήστε έγκαιρα τη φετινή σεζόν!

Κάντε τον κατάλληλο σχεδιασμό για το ξενοδοχείο σας στο σωστό χρόνο. 

Οι προβλέψεις της τουριστικής καλοκαιρινής σεζόν 2021 συνεχώς μεταβάλλονται από εβδομάδα σε εβδομάδα, ακόμα και από ημέρα σε ημέρα, ενώ παράλληλα οι κρατήσεις παραμένουν σταθερά σε χαμηλά επίπεδα, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πανικοβάλλει τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων.

Είναι πλέον σαφές  ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κρατήσεων θα είναι της τελευταίας στιγμής. Μία λογική εξέλιξη που ακολουθεί τα lockdown ανά χώρα.

Με δεδομένη τη μεγάλη τάση του κόσμου για διακοπές (εγχώριου και μη) και το τεράστιο ενδιαφέρον για τη χώρα μας συγκεκριμένα, οι ξενοδόχοι δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να περιμένουν κι αυτοί τη τελευταία στιγμή για να κινητοποιηθούν.

Παρακάτω δείτε 5 βασικές ενέργειες που θα σας βοηθήσουν για να κερδίσετε το μέγιστο αριθμό κρατήσεων για φέτος:

1. Προσανατολιστείτε στους παλιούς  πελάτες. Με γνώμονα ότι ένας υπάρχοντας πελάτης είναι πιο εύκολο να επισκεφτεί ξανά ένα κατάλυμά από έναν που δεν το γνωρίζει, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να μείνετε σε επαφή ή να την δημιουργήσετε εάν δεν υπάρχει, μέσω newsletter, social media κ.α., δίνοντας τους παράλληλα κίνητρο με ειδικές εκπτώσεις μόνο γι’ αυτούς!

2. Προβολή! Προβολή! Προβολή! Κανείς δεν θα φτάσει στο κατάλυμά σας όσο υπέροχο κι αν είναι εάν δεν το βρει. Έτσι, η δημιουργία ή προώθηση ιστοσελίδας και επαγγελματικών social media, καθώς επίσης μία ευέλικτη στρατηγική πώλησης στα κανάλια (OTAS) είναι μονόδρομος

3. Επανεξετάστε τη σχέση ποιότητας και τιμής. Φτιάξτε ένα ελκυστικό πακέτο διαμονής με νέες ή αναβαθμισμένες παροχές και υπηρεσίες χωρίς απαραίτητα να επιβαρυνθείτε οικονομικά. Σκεφτείτε έξυπνους τρόπους που θα προσεγγίσουν νέους πελάτες και θα σας ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Ξεκινήστε από τα σχόλια και τις προτάσεις των πελατών που ήδη έχετε για το κατάλυμά σας.  

4. Επενδύστε στο προσωπικό σας. Το προσωπικό και ο τρόπος εξυπηρέτησης είναι πάντα μία από τις βασικές προτεραιότητες ενός καταλύματος. Δημιουργήστε τις ιδανικές συνθήκες για μία ζεστή και εξατομικευμένη φιλοξενία εκπαιδεύοντας αναλόγως το προσωπικό σας, έτσι όπως κι εσείς θα θέλατε να έχετε. 

5. Επικεντρωθείτε στο  «Γιατί εσάς?». Πολλά μπορείτε να πείτε, αλλά ποιο είναι αυτό που πραγματικά σας ξεχωρίζει ή θα μπορούσε να σας ξεχωρίσει ώστε κάποιος να μη σας δει ως ένα ακόμα ξενοδοχείο? Επικεντρωθείτε σε αυτό και αναπτύξτε μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία που μπορείτε να εφαρμόσετε κάνοντας την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα να είναι προφανής.


Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού σας καταλύματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.