Κορωναϊκή Κρίση: Αλλαγή πλεύσης για τα ξενοδοχεία

Μέσα σε μία κρίσιμη περίοδο που διανύουμε παγκοσμίως, τα σχέδια και ο προγραμματισμός που είχαμε κάνει μέχρι σήμερα θα πρέπει να διαφοροποιηθούν και να προσαρμοστούν σύντομα στα νέα δεδομένα.

Μετά το πρώτο μούδιασμα, είναι καιρός να εκμεταλλευτούμε τον διαθέσιμο χρόνο και να σκεφτούμε τα επόμενα βήματά μας στην “νέα κανονικότητα” που θα έρθει. Οι νέες συνθήκες θα δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες και η επιτυχία θα κριθεί στα γρήγορα αντανακλαστικά και την ετοιμότητα που θα έχουμε.

Ας προσανατολιστούμε λοιπόν σε έναν νέο στόχο, το εγχώριο κοινό.

Την εξελικτική πορεία του κορωνοϊού στην χώρα μας αλλά και στις άλλες χώρες, δεν μπορούμε να την γνωρίζουμε από τώρα. Επομένως κατανοούμε ότι η επαναφορά θα είναι διαφορετική για κάθε μία ως προς τον χρόνο και το μέγεθος.

Με τα σύνορα των περισσότερων χωρών κλειστά ή όχι, το πιο προσφιλές και ασφαλές κοινό για την χώρα μας θα είναι το ντόπιο. Οι Έλληνες θα είναι αυτοί που θα επιλέξουν έναν εγχώριο και κοντινό προορισμό μετά τον μακροχρόνιο εγκλεισμό τους

Προετοιμαστείτε:

   Μη χάνετε την επαφή σας. Μείνετε ενεργοί ανεβάζοντας θετικά μηνύματα σε social media και την ιστοσελίδα σας. 

   Μη χρεώσετε ακυρωτικά σε καμία περίπτωση και προσπαθήστε να μεταφέρετε την ημερομηνία κράτησης για αργότερα, ακόμα και για την ίδια περίοδο του επόμενου έτους.

   Δείτε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καταλύματός σας και βρείτε τρόπους να το βελτιώσετε

   Ελέγξτε τα σχόλια των τελευταίων μηνών και επικεντρωθείτε κυρίως στις αρνητικές κριτικές για να διορθώσετε όσα δεν άρεσαν, χωρίς βέβαια να παραλείψετε και τις θετικές κριτικές ώστε να βελτιώσετε ακόμα περισσότερο αυτά που αρέσουν στους επισκέπτες σας

   Ελέγξτε την στρατηγική marketing που ακολουθείτε σε social media και την ιστοσελίδα σας και προσαρμόστε την για την ελληνική αγορά

   Διαφημιστείτε στα πιο δημοφιλή κανάλια της εγχώριας αγοράς, όπως η Booking.com και η AirBnB και διαμορφώστε τα κείμενα και τις τιμές αναλόγως

   Ελέγξτε τον ανταγωνισμό στην περιοχή σας σε τιμές και παροχές.

   Μειώστε την ελάχιστη διαμονή (minimum stay) για να είστε πάντα στους προτεινόμενους των καναλιών αλλά και γιατί η πλειοψηφία των πρώτων εξορμήσεων θα είναι συντηρητικές

   Επικοινωνήστε με ελληνικά τουριστικά γραφεία και φτιάξτε ανταγωνιστικά πακέτα διαμονής

   Αναδείξτε κάθε πλεονέκτημα που διαθέτει το κατάλυμά σας το οποίο δεν έχουν στο σπίτι

   Υπερτονίστε την σχολαστική καθαριότητα που κάνετε και προωθήστε το παντού. Αυτό θα παραμείνει από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα για πάρα πολύ καιρό

Όσο αβέβαιη κι αν θα είναι η περίοδος μετά τον κορωνοϊό, η ζωή δεν θα σταματήσει να τρέχει και η ανάγκη για μία ευχάριστη διαφυγή θα γίνει από τις πρώτες επιθυμίες όλων μας.

Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού σας καταλύματος

Εάν σας άρεσε το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
για να μπορείτε να βλέπετε κι άλλα ενδιαφέροντα άρθρα

Copyright © 2020 by Stay Online, Greece. All rights reserved.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *