Ψηφιακό Μέλλον: Οδηγήστε μπροστά το ξενοδοχείο σας

Το επόμενο βήμα για μία νέα αρχή

Μιλώντας για το επόμενο, έχουμε ήδη αφήσει πίσω μας το προηγούμενο… κρατώντας μόνο την γνώση και την εμπειρία μας, σαν πολύτιμο όχημα, για να μας οδηγήσει σε μία καινούρια προοπτική.

Κινητήριος μοχλός για κάθε νέα διαδρομή είναι η αισιοδοξία και η πεποίθηση πως θα τα καταφέρουμε. Ενώ για τιμόνι, θα πρέπει να διατηρούμε ανοιχτούς τους ορίζοντές μας σε νέες ιδέες και αλλαγές.


    Επένδυση στο Ψηφιακό Μέλλον


Η αξία της διαδικτυακής παρουσίας έχει ήδη αναγνωριστεί από την ξενοδοχειακή βιομηχανία, ιδιαίτερα για την ενίσχυση των απευθείας κρατήσεων. Τα κανάλια πωλήσεων (OTAs) και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αποτελούν πλέον έναν δευτερεύοντα τρόπο για τη στρατηγική πωλήσεων ενός καταλύματος. Η ψηφιοποίηση πολύ σύντομα θα αναλάβει ολόκληρη την αγορά κρατήσεων των ξενοδοχείων.

Για να επωφεληθείτε από την νέα πραγματικότητα, θα πρέπει να απαλλαχτείτε από παλιές συνήθειες και να δημιουργήσετε νέες.  

 Έχετε ένα τακτικό πρόγραμμα παρουσίας στο διαδίκτυο. Αφιερώστε λίγο χρόνο, τουλάχιστον 2 με 3 φορές την εβδομάδα για ανάρτηση περιεχομένου στα social media ή αναθέστε το σε επαγγελματία για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και να εξοικονομήσετε χρόνο.

 Δώστε προσοχή στις κριτικές των πελατών σας. Δείτε, ακούστε και κατανοήστε τα σχόλια των πελατών σας από όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες και την ιστοσελίδα σας.  

 Διαχειριστείτε σωστά τα κανάλια σας. Παρόλο που οι συνθήκες των OTAs δεν είναι ιδιαίτερα ιδανικές, προσαρμόστε σωστά και έξυπνα την στρατηγική πωλήσεων προς όφελος του καταλύματός σας ή αναθέστε το σε εξειδικευμένο επαγγελματία για να αποφύγετε τις κακοτοπιές και να βελτιώσετε την συνολική αποδοτικότητα των πωλήσεών σας.

 Επενδύστε στον δικό σας ιστότοπο. Αν και θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για την διαδικτυακή προβολή ενός καταλύματος, πολλοί είναι οι ξενοδόχοι που παραμελούν την σημασία μίας αισθητικά ευχάριστης και αποτελεσματικής ιστοσελίδας που να προσελκύει πελάτες απευθείας στο κατάλυμα. Είναι μία επένδυση που δεν χάνεται ποτέ.

 Επικεντρωθείτε σε μία στρατηγική άμεσης κράτησης. Επιλέξτε ένα λειτουργικό και αποτελεσματικό σύστημα κρατήσεων στην ιστοσελίδα σας και δώστε κίνητρα στους επισκέπτες σας για να κάνουν απευθείας κράτηση, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδά σας.

 Εργαστείτε στις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες. Αν και είναι σχεδόν αδύνατο να ξεπεράσουμε τους OTAs στη διαδικτυακή προβολή, στοχεύοντας όμως στο σωστό κοινό μέσα από μία μεγάλη γκάμα διαδικτυακών μέσων (social media, μηχανές αναζήτησης κλπ) μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα και αποδοτικότητα της ιστοσελίδας σας. Εάν δεν είστε έμπειρος σε τέτοιου είδους καμπάνιες, απευθυνθείτε σε επαγγελματίες για να σας βοηθήσουν.

 Υιοθετείστε τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών. Ενσωματώστε στις υπηρεσίες σας νέους καινοτόμους τρόπους ανέπαφης εξυπηρέτησης σε τομείς όπως η υποδοχή, η υπηρεσία δωματίου κ.α. και δημιουργήστε ένα σημαντικό πλεονέκτημα πώλησης για την προώθηση του καταλύματός σας

Προχωρήστε σε πράξεις που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να προσαρμοστείτε σε νέα δεδομένα, αλλά να οδηγήσετε το κατάλυμά σας μπροστά από τις νέες απαιτήσεις…

Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού σας καταλύματος

Copyright © 2020 by Stay Online, Greece. All rights reserved.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.