Σχεδιασμός Email: 10 πρακτικές για να ξεχωρίσετε

Η δύναμη ενός καλοσχεδιασμένου Email

Αναμφίβολα το email είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και αξιόπιστους τρόπους επικοινωνίας.

Στο κόσμο της φιλοξενίας δε, είναι και ένα αναπόσπαστο εργαλείο διεκπεραίωσης κρατήσεων και διατήρησης της επαφής με τον επισκέπτη.

Ενώ, σε δύσκολες τουριστικά εποχές όπως αυτή που διανύουμε, η χρήση του email για μία άμεση και ασφαλή επικοινωνία πρωταγωνιστεί πιο πολύ από ποτέ.  

Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε στο μεγαλύτερο βαθμό την αποτελεσματικότητα ενός email, το κλειδί είναι στο σχεδιασμό. Ο τρόπος παρουσίασης μπορεί να καθορίσει αν τελικά θα έχει απήχηση ή όχι, ανεξάρτητα από το αν το ίδιο το θέμα είναι ενδιαφέρον.

 

10 Πρακτικές σχεδίασης για μία επιτυχημένη στρατηγική Email Marketing

1. Βασικά στοιχεία

Όλα τα email, θα πρέπει να κυμαίνονται στην ίδια φιλοσοφία με τα υπόλοιπα μέσα προβολής του καταλύματος, ώστε η γενική αίσθηση να διατηρείται ενιαία.

Ένα επιτυχημένο email θα πρέπει να εμπεριέχει: λογότυπο, συναρπαστικό και παράλληλα συνοπτικό κείμενο, αισθητικά ευχάριστη διάταξη και να είναι σχεδιασμένο για κινητά.

2. Περιεχόμενο

Εστιάστε στο κεντρικό θέμα και το σκοπό του email σας, αποφασίστε τι θα συμπεριλάβετε  και κτίστε ανάλογα τον πρόλογο, τους τίτλους και τον κορμό.

Απλοποιήστε το σχέδιό σας,  αφήστε χώρο να αναπνεύσει το κείμενο και χρησιμοποιείστε κουμπιά και links που θα ενθαρρύνουν τον αναγνώστη να κάνει απευθείας κλικ.

3. Συχνότητα

Αντί να στείλετε ένα email με βαρύ περιεχόμενο, σκεφτείτε να το σπάσετε σε μία σειρά email που θα τα αποστείλετε σε σωστά χρονικά διαστήματα μεταξύ τους.

Είναι σημαντικό να μην βομβαρδίσετε τους πελάτες σας με πολλά μηνύματα σε πολύ κοντινό διάστημα, με αποτέλεσμα να τους κουράσετε και να αποκτήσουν αρνητική εμπειρία.

4. Γραμματοσειρά

Χρησιμοποιείστε γραμματοσειρές ασφαλείς διαδικτυακά που θα αναδείξουν το κείμενο του email σας, θα βοηθήσουν στην ανάγνωση και τον σκοπό.

Γραμματοσειρές όπως Tahoma, Verdana, Time News Roman, Arial, Impact , Comic Sans MS, κλπ είναι προεπιλεγμένες από τις πλατφόρμες και  αποτελούν τη σωστή επιλογή.

5. Προτροπή για κλικ

Να θυμάστε ότι ο κύριος λόγος που φτιάχνετε το email είναι για να οδηγήσετε τους αναγνώστες να κάνουν κλικ στην ιστοσελίδα και τη μηχανή κράτησης.

Βεβαιωθείτε ότι η προτροπή είναι σαφή και σε εμφανές σημείο. Ενώ αν χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα κουμπιά, προσέξτε τη θέση και το μέγεθος τους ώστε να μην μπερδεύουν.

6. Σχεδιασμός για κινητά

Γνωρίζατε ότι πάνω από το 50% των ανθρώπων χρησιμοποιούν το κινητό τους για να ελέγξουν τα email τους σε σχέση με τις άλλες συσκευές, tablet και desktop?

Ενώ, το 80% από αυτούς δεν θα ανοίξουν ένα email που δεν φαίνεται σωστά στο κινητό τους. Επομένως, ο σωστός σχεδιασμός αυξάνει τη χρηστικότητα και την αφοσίωση.

7. Χρώμα

Τα χρώματα σε ένα email ορίζουν και αναδεικνύουν το περιεχόμενο, ενώ παράλληλα βοηθούν να οδηγήσουμε το βλέμμα του αναγνώστη εκεί που θέλουμε.

Πολύ σημαντικό για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον, είναι και τα χρώματα που θα επιλεγούν για τα κουμπιά προτροπής. Σε κάθε περίπτωση, προσοχή μην αποπροσανατολίσετε.

8. Κινούμενα γραφικά

Οι κινούμενες κεφαλίδες ή οι εικόνες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να τραβήξετε την προσοχή και να προτρέψετε τον αναγνώστη να κάνει κλικ.

Χρησιμοποιείστε εικόνες σε μορφή JPG ή GIF και φροντίστε το τελικό αρχείο να μην ξεπερνά το 1ΜΒ. Έχετε υπόψη, ότι οι εικόνες δεν υποστηρίζονται απ’ όλα τα email.

9. Δοκιμή ξανά και ξανά

Βεβαιωθείτε ότι το email σας φαίνεται, διαβάζεται και λειτουργεί με τον τρόπο που σκοπεύατε. Η δοκιμή είναι το ίδιο σημαντική με τη δημιουργία.

Φροντίστε να στείλετε δοκιμαστικά email σε κάποια μέλη της ομάδας σας και κάντε τις απαραίτητες διορθώσεις ή αλλαγές αν χρειάζεται, αποφεύγοντας πιθανή αστοχία.

10. Τελευταίος έλεγχος

Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email αποστολής που έχετε ορίσει στον διακομιστή έχει ρυθμιστεί σωστά. Ενώ μην παραλείψετε να ελέγξετε και τη διεύθυνση του παραλήπτη.

Εάν στείλετε κάποιο email που ενδεχομένως υπάρξει απάντηση, τότε φροντίστε να έχετε επιλέξει ένα email που θα παρακολουθείται και θα ελέγχεται έγκαιρα από την ομάδα.

Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο κάθε εργαλείο που θα σας βοηθήσει να κρατήσετε επαφή με τον πελάτη σας, ξεχωρίστε με τον σωστό τρόπο και κερδίστε την αφοσίωσή του.

Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις στην προώθηση, διαχείριση και προβολή του καταλύματός σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.