Ξενοδοχεία Ώρα Μηδέν – Ώρα για Δράση

Όταν τα λόγια σταματάνε και ξεκινούν τα έργα..

Με το βλέμμα στην εναρκτήρια ημερομηνία της φετινής καλοκαιρινής σεζόν, την 1η Ιουνίου, η προετοιμασία για τα περισσότερα καταλύματα έχει ήδη ξεκινήσει με εντατικούς ρυθμούς.

Οι νέες πληροφορίες διαδέχονται η μία μετά την άλλη και οι ξενοδόχοι καλούνται να ενορχηστρώσουν μία νέα κατάσταση σε σύντομο χρονικό διάστημα και σε πολλά επίπεδα.

Μένοντας ψύχραιμοι και προσηλωμένοι στο στόχο, αυτοί είναι οι βασικοί άξονες που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε:

1. Καθαριότητα – Απολύμανση – Καθαριότητα

Εφόσον έχετε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και έχετε εξασφαλίσει ότι το κατάλυμά σας είναι υγειονομικά ασφαλές και καθαρό, βάσει και των πρωτοκόλλων που θα δοθούν από την ελληνική κυβέρνηση, αρχικά θα πρέπει να το αναρτήσετε επίσημα σε εμφανή σημείο του καταλύματος αλλά και ηλεκτρονικά. Ενώ το δεύτερο και πιο σημαντικό είναι να καθορίσετε και να εφαρμόσετε την πολιτική για την διατήρησή του.

2. Προσαρμογή σε Διαθεσιμότητα & Πολιτικές

Οι τιμές και η διαθεσιμότητα του καταλύματός σας, εκ των πραγμάτων, θα πρέπει να προσαρμοστούν στην φετινή “νέα” σεζόν, που πιθανότατα η hot season θα μετατοπιστεί κατά 1 με 1,5 μήνα για  αργότερα. Ενώ και οι πολιτικές του καταλύματος θα πρέπει να αλλάξουν εξίσου σε όλες τις online πλατφόρμες και τα συστήματα κρατήσεων, μέχρι το 2021! Είναι σημαντικό όμως, να προσαρμόσετε τα πακέτα προσφορών σας χωρίς να προβείτε σε δυσμενείς μειώσεις τιμών για το κατάλυμά σας. Η ζήτηση που θα υπάρξει φαίνεται ότι θα επηρεαστεί ελάχιστα από αυτό.

3. Πόσο έτοιμοι είστε διαδικτυακά?

Η τουριστική πίτα φέτος θα είναι πιθανότατα μικρότερη και το κομμάτι που θα μπορούμε να διεκδικήσουμε ανάλογο. Το διαδίκτυο για τον ξενοδοχειακό κλάδο είναι καθοριστικός παράγοντας και αν πριν την καραντίνα ήταν το πιο δημοφιλές μέσον, μετά την περίοδο αυτή είναι, “Το μέσον”. Αναβαθμίστε τώρα και προωθήστε την διαδικτυακή εικόνα του καταλύματός σας!
Μην προβληματίζεστε για να το αν είναι η κατάλληλη περίοδος για τέτοιου είδους κινήσεις και επενδύσεις. Ναι, είναι η πιο σημαντική επένδυση που θα πρέπει να κάνετε και άμεσα.
  • Αναβαθμίστε ή δημιουργείστε την ιστοσελίδα του καταλύματός σας. Προσθέστε και προσαρμόστε όλες τις νέες αλλαγές και τα νέα δεδομένα, προωθώντας στους επισκέπτες της μία ασφαλή και ξέγνοιαστη εμπειρία για το κατάλυμά σας.

  • Διαμορφώστε ή εγκαταστήστε το δικό σας online σύστημα κρατήσεων και πουλήστε τα δωμάτιά σας απευθείας από την ιστοσελίδα σας. Αυξήστε τα έσοδά σας δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους επισκέπτες του site σας να κάνουν κράτηση χωρίς μεσάζοντες, ανά πάσα στιγμή.

  • Ακολουθήστε μία στρατηγική πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες του καταλύματός σας. Κάντε μεθοδευμένες κινήσεις βάσει των λειτουργικών εξόδων αλλά και των εσόδων που στοχεύετε να κερδίσετε.

Είναι σημαντικό να μην αναβάλλετε καμία ζωτικής σημασίας ενέργεια που θα βοηθήσει το κατάλυμά σας να αντιμετωπίσει και να ξεπεράσει τη δύσκολη περίσταση με τις λιγότερες απώλειες.

Η ομάδα μας STAY ONLINE σας προσφέρει δωρεάν πρακτικές συμβουλές για την στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με τον τύπο και την δυναμική του καταλύματός σας. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ.

Μη διστάσετε να μας ρωτήσετε οτιδήποτε σας απασχολεί και με χαρά θα σας απαντήσουμε.

Copyright © 2020 by Stay Online, Greece. All rights reserved.
 
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.