Πίσω στην ουσία… στην Φιλοξενία
Η προσέλκυση νέων πελατών αποτελεί συνήθως τον κύριο στόχο για την αύξηση των εσόδων ενός καταλύματος. Η ανάπτυξη όμως μιας επιχείρησης προϋποθέτει και βασίζεται στην δημιουργία και διατήρηση αφοσιωμένων πελατών, κερδίζοντας έτσι καλύτερη φήμη κι ένα σταθερά αυξανόμενο πελατολόγιο και κατ’επέκταση εισόδημα.
Για να καταφέρουμε να αποκτήσουμε επαναλαμβανόμενους πελάτες, θα πρέπει να εξατομικεύσουμε περισσότερο τις υπηρεσίες μας κάνοντας τον επισκέπτη να αισθανθεί ξεχωριστός, ασφαλής και ικανοποιημένος.
Το κλειδί για να το επιτύχουμε είναι να επιστρέφουμε ξανά και ξανά στο νόημα του όρου Φιλοξενία. Ετυμολογικά, λοιπόν, αποτελείται από την λέξη «φιλώ» δηλαδή «αγαπώ» και τη λέξη «ξένος».
Αγαπάτε, λοιπόν, τους επισκέπτες σας και θα σας αγαπήσουν κι αυτοί.
Όσους αγαπάμε τους νοιαζόμαστε ξεχωριστά, θέλουμε να τους φροντίζουμε, μας ενδιαφέρει τι σκέφτονται και πως νιώθουν, ψάχνουμε τρόπους να τους ευχαριστήσουμε, κι έτσι αμοιβαία θέλουν να βρίσκονται κοντά μας.
Η Φιλοξενία, λοιπόν, σχετίζεται άμεσα και αδιάσπαστα με το συναίσθημα. Κάτι που θα πρέπει να είναι πάντα η βάση και η πυξίδα για όλες τις αποφάσεις και ενέργειες για ένα κατάλυμα.
Τρόποι που θα μας βοηθήσουν να το επιτύχουμε:
Οι τρόποι για να μπορέσουμε να παρέχουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες είναι πολλοί και εξαρτώνται κυρίως από την αφοσίωση και το ενδιαφέρον που εμείς οι ίδιοι είμαστε διατεθειμένοι να δείξουμε στον πελάτη μας. Δείτε μερικές από τις πιο χρήσιμες πρακτικές:
- Μάθετε το προφίλ των πελατών σας συγκεντρώνοντας τα σωστά δεδομένα και πληροφορίες, όπως προτιμήσεις, ενδιαφέροντα, γενέθλια, επετείους κ.α., τα οποία θα σας βοηθήσουν να προβλέψετε τις ανάγκες τους, να αλληλεπιδράσετε καλύτερα μαζί τους, να οργανώσετε ακόμη και εκπλήξεις που θα τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο μία υπέροχη εμπειρία.
- Παρακολουθείστε τη συμπεριφορά των πελατών σας και μείνετε ευέλικτοι για οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να χρειαστεί ή να προτείνετε.
- Δείξτε τους ενδιαφέρον και φροντίδα. Γεγονός είναι ότι οι επισκέπτες αγαπούν την προσωπική προσοχή, ειδικά από την διεύθυνση ή τα ανώτερα μέλη του προσωπικού.
- Κάντε τους να νιώθουν, καθ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους, ότι είστε ανά πάσα στιγμή διαθέσιμοι να τους εξυπηρετήσετε για ότι χρειαστούν.
- Δώστε τους πραγματικές πληροφορίες και tips για την περιοχή σύμφωνα με την ηλικία, τα ενδιαφέροντά τους κλπ, που θα ήταν το ίδιο χρήσιμες και για έναν ντόπιο.
- Κάντε ερωτήσεις και λάβετε υπόψη τις απαντήσεις. Παρακολουθήστε με προσοχή τα σχόλια και τις κριτικές από την ιστοσελίδα, τα social και τα κανάλια, τόσο τα αρνητικά όσο και τα θετικά.
- Δώστε τους επιλογές. Από το Check in, το πρωινό, μέχρι τα αρωματικά έλαια που μπορεί να έχουν.
- Στείλτε τους μήνυμα πριν για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες γιαυτό που ιδανικά θα ήθελαν να βρουν (διατροφικές απαιτήσεις, ανάγκες μεταφοράς κλπ) αλλά και μετά, για να έχετε την ανατροφοδότηση γιαυτό που έζησαν.
- Μείνετε σε επαφή και στο μέλλον. Ένα μήνυμα σε μία επέτειο μπορεί να συμβάλει θετικά, ομοίως και για να ζητήσετε συγνώμη για κάποια καθυστέρηση ή άλλο. Ενημερώστε τους για οποιαδήποτε αλλαγή, αναβάθμιση ή προσφορά μπορεί να έχετε στο ξενοδοχείο σας και υπενθυμίστε τους την παρουσία σας.
- Αφιερώστε τουλάχιστον 1 νύχτα ανά 4 ή 5 μήνες και μείνετε στα δωμάτιά σας για να ζήσετε την εμπειρία που και οι επισκέπτες σας έχουν, και πάρτε αποφάσεις αναλόγως με αυτό που σας άρεσε ή αυτό που θα σας άρεσε.
Επενδύστε στο συναίσθημα και προσφέρετε μία ονειρική Φιλοξενία που οι περισσότεροι θα θέλουν να επιστρέφουν στο κατάλυμά σας, όπως στο σπίτι τους…
Η ομάδα μας, Stay Online, έχοντας εξειδίκευση και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον τουριστικό κλάδο, την διαχείριση κρατήσεων και το digital marketing, είναι στην διάθεσή σας για να σας δώσει εξατομικευμένες λύσεις και κατευθύνσεις, σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού σας καταλύματος
Διαβάστε επίσης >> Ιστοσελίδες Ξενοδοχείων: Τι πρέπει να γνωρίζετε
Copyright © 2020 by Stay Online, Greece. All rights reserved.
Τ: +30 6906491258 , +30 6906491257 Ε: info@stayonline.gr W www.stayonline.gr