News

Σεζόν 2021: Νέα Πρόκληση!

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν το άνοιγμα των ξενοδοχείων και το πιο δύσκολο κομμάτι για τους ιδιοκτήτες μετά από ένα μεγάλο time out, είναι να ανασυγκροτηθούν και να επανενταχθούν γρήγορα σε πρότερους ρυθμούς κανονικότητας…

Σχεδιασμός Email: 10 πρακτικές για να ξεχωρίσετε

Αναμφίβολα το email είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και αξιόπιστους τρόπους επικοινωνίας. Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε στο μεγαλύτερο βαθμό την αποτελεσματικότητα ενός email, το κλειδί είναι στο σχεδιασμό.

Ψηφιακό Μέλλον: Οδηγήστε μπροστά το ξενοδοχείο σας

Μιλώντας για το επόμενο, έχουμε ήδη αφήσει πίσω μας το προηγούμενο… Προχωρήστε σε πράξεις που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να προσαρμοστείτε σε νέα δεδομένα, αλλά να οδηγήσετε το κατάλυμά σας μπροστά από τις νέες απαιτήσεις…

Πως να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες

Η προσέλκυση νέων πελατών αποτελεί συνήθως τον κύριο στόχο για την αύξηση των εσόδων ενός καταλύματος. Η ανάπτυξη όμως μιας επιχείρησης προϋποθέτει και βασίζεται στην δημιουργία και διατήρηση αφοσιωμένων πελατών.

Υγειονομικά Πρωτόκολλα Τουριστικών Καταλυμάτων (λόγω Covid-19)

Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις ανακοινώθηκαν από την ελληνική κυβέρνηση και όλα τα καταλύματα θα πρέπει να καταρτίσουν Πρωτόκολλο σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Τουρισμού. Α. …